Dag 7: olifantentocht en apenshow.

8 april 2017 - Phuket, Thailand

Het verslag van gisteren is aangevuld en ook wat video's en foto's toegevoegd. Vanmorgen anderhalf uur ontbijt genomen aan de zee. Het grootste cruiseschip die toegelaten is ( vertelde de patron) vaarde net de baai binnen. 7000 mensen zouden op die boot zitten. Daarna gaan snorkelen (zie video). Deze namiddag komen ze ons oppikken voor een olifantentocht en apenshow. We zijn benieuwd.

1. Marleen Jose:
    8 april 2017
    Hallo Helene was jij niet bang van die vissen ze waren boven jou en onder jou maar het zag er zalig uit. Heb je al veel goeie Cocktails geproefd ik verlang al om jullie te zien maar geniet maar van de dagen die nog komen kusjes
  2. Pa & Ma:
    Prachtige fotos en zo te zien amuseren jullie zich. Hier ook vandaag heel mooi weer juist een grote toer gewandeld met Nouky. Ik moe en Nouky ook lag direct in het gras. Groetjes aan iedereen daar.
  3. Inge Deblauwe:
    8 april 2017
    Hey , jullie blog is super !!