Dag 8: Luilekkerdag

9 april 2017 - Phuket, Thailand

Gisteren een dubbel gevoel overgehouden aan ons bezoek aan de olifanten en apen. Het levert mooie foto's op? Maar we vragen ons af welk dierenleed er verborgen zit.  Er waren niet veel toeristen dus we waren redelijk snel terug. Daarna het woeilige "nachtleven" ingetrokken, lekker gegeten en van zodra we Nederlands horen slaan we een praatje. Het zijn vooral gezinnen uit West-Vlaanderen dat we al zijn tegengekomen. Het werd wel ongelooflijk zwoel en vochtig waardoor we het gevoel kregen dat er minder zuurstof was. Even later brak een groot onweer los. Vlug in een Tuk Tuk gesprongen en de Thaise man bracht ons veilig naar het hotel terwijl het water over de wegen stroomde. Vandaag zon en wolken en veel zwoeler dan de vorige dagen. Het zal een dagje in de ligstoel zijn, foto's bekijken en profielfoto's aanpassen :-) Terwijl we alle foto's bekijken, beseffen we opnieuw (of nu pas?) welke fantastische week we achter de rug hebben.  We zouden wel graag iets van de koers zien vandaag(hier zal het al avond zijn). Aan een Thai vragen waar ze dat zouden uitzenden, lijkt ons onbegonnen werk. Die horen het in Keulen donderen. De manager van ons hotel, een heel vriendelijke Zwitser, is de ideale persoon om over de koers te praten. Inderdaad die heeft ons uitgelegd in welke café's we kunnen gaan kijken. Super! Morgen start onze terugkeer. Hopelijk zijn we niet te laat in de luchthaven met al dat verkeer. (erger dan de Brusselse ring). Dan blijven we gewoon een dagje langer.:-)) We zullen nog eerst een aantal controles moeten passeren vooraleer we in de nacht van maandag/dinsdag in België landen.

1. WYBO Monique:
    9 april 2017
    We zijn aan het kijken naar de koers,gisteren heeft pa Patrick Lefevere gesproken in het preikot.deze namiddag komen de familie Wybo.We wensen allen een veilig thuiskomst,doe de groetjes aan allemaal.Al heelveel prachtige foto's gezien bedankt.